Karrierlehetőség a Budai Perinatális Központban
A Budai Perinatális Központ két éve indult útjára, és azóta is dinamikusan fejlődünk és bővülünk. Központunk olyan szakemberekből álló elhivatott csapat, akik osztoznak abban a szemléletben, hogy a családokat támogassák életük legfontosabb szakaszaiban: a babatervezés, a várandósság, a szülés, és a családdá válás időszakában. A BPK Magyarország első perinatális központja, mely magas színvonalon kínál szolgáltatásokat elsősorban nőgyógyászat, várandósgondozás, szüléskísérés, pszichológiai tanácsadás és bodywork területeken.
Küldetésünk
Küldetésünk, hogy minden család számára magas színvonalú, személyre szabott ellátást és támogatást biztosítsunk. Ehhez folyamatosan várjuk olyan szakemberek jelentkezését, akik szívesen dolgoznának ezen értékek mentén, és tudásukkal, tapasztalatukkal hozzájárulnának szolgáltatásaink bővítéséhez vagy szívesen csatlakoznának meglévő szakterületeink valamelyikéhez.
Ha Ön is osztozik elkötelezettségünkben, és szívesen dolgozna egy folyamatosan fejlődő, magas szakmai színvonalú környezetben, ahol a családok támogatása áll a középpontban, várjuk jelentkezését. Csatlakozzon hozzánk, és legyen részese annak a munkának, amely nap mint nap segít abban, hogy a családok biztonságban és támogatva érezzék magukat életük legfontosabb pillanataiban.
Legyen Ön is része a Budai Perinatális Központ szakértői csapatának!
Manager asszisztenst keres a Budai Perinatális Központ!
Területek: marketing, vezetői adminisztráció, ügyfélkapcsolat
Főbb felelősségi területek:
-
Marketing: stratégia kivitelezése, tartalomgyártás és kampánykezelés
-
Vezetői adminisztráció és döntéstámogatás
-
Ügyfélkezelés és operatív támogatás
Feladataid lesznek többek között:
Marketing és kommunikáció
-
marketingstratégia kivitelezése, finomítása
-
kapcsolattartás ügynökségekkel és külsős partnerekkel
-
social media felületek kezelése, tartalmak készítése (szöveg, kép, videó)
-
kampányok tervezése és utánkövetése
-
statisztikák, kimutatások, elemzések készítése
-
kreatív ötletelés és folyamatos javaslattétel a marketingfejlesztésre
Vezetői adminisztráció
-
beosztások, naptárak kezelése, csapatlogisztika
-
ügyfélfolyamatok fejlesztése és nyomon követése
-
irodai jelenlét: szervezési, koordinációs feladatok a központban
-
események (pl. workshopok, csapatnapok) szervezése
-
döntéselőkészítő anyagok készítése a vezetőség számára
Kapcsolattartás és ügyfélkezelés
-
ügyfelek fogadása, tájékoztatása, kapcsolattartás
-
pozitív, gondoskodó ügyfélélmény támogatása
-
beérkező érdeklődések kezelése (email, telefon, online)
Téged keresünk, ha:
-
marketinges és/vagy operatív területen szerzett tapasztalatod van
-
rendszerszintű, strukturált gondolkodás jellemez
-
otthonosan mozogsz a közösségi médiában, szívesen alkotsz tartalmat
-
erős szervezői és kommunikációs készséggel rendelkezel
-
nem riadsz vissza az Excel-tábláktól és riportok világától
-
elhivatott vagy a segítő szakmák és az élettel teli, emberközeli munkakörnyezet iránt
Előnyt jelent, ha:
-
van tapasztalatod egészségügyi, szülészeti vagy hasonló területen
-
empatikus, nyitott személyiség vagy, aki könnyen kapcsolódik másokhoz
-
jól tudsz együttműködni különböző szerepkörben dolgozó szakemberekkel (pl. bábák, terapeuták)
Amit kínálunk:
-
értelmes, értékteremtő munka egy hivatástudattal működő közösségben
-
sokrétű, változatos feladatkör
-
folyamatos tanulási és fejlődési lehetőség
-
rugalmas munkavégzés – részben jelenléti, részben otthoni
-
támogató csapat és emberléptékű működés